ЗВІТ
ПРО ВИКОНАНУ РОБОТУ
ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ТА ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПЛАНУ РОБОТИ
НА ПЕРІОД КАРАНТИНУ
З 09.11 ПО 13.11
ВЧИТЕЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ
ІЛІКУЦИ АЛЛИ ВІТАЛІЇВНИ
|
Класи |
|||||
5 |
6-Б |
5 |
6-Б |
6-Б |
|
|
Предмети ( якщо їх декілька) |
Українська мова
|
Українська мова |
Українська літ-ра |
Українська літ-ра |
Зарубіжна література |
|
Теми для опрацювання |
1.Конрольний докладний переказ. 2.Тренувальні вправи |
1.Сни словотвірний ланцюжок.Словотвірний розбір слова 2.Зміни приголосних при творені слів іменників від
прикметників 3.Зміни приголосних при творені відносних прикметників
–ство-,зтво,-цтво- |
1.Василь Симоненко «Цар Плаксій та Лоскотон» 2.Казкова історія і сучасне життя в казці Цар Плаксій
та Лоскотон»
|
1.Зображення іст. Минулого.Героїзм козаків.Поема» Іван
Підкова» 2.В.Рутківський творчість письменника «Джури козака Швайки» |
1.Жуль Верн «П,ятнадцятилітній капітан» 2.Дік Сенд і його друзі.Проблема рабства у романі |
. |
Дистанційні форми
та засоби навчання |
1.Мережа Viber 2.Google 3.Фото-матеріали
|
1.Мережа Viber 2.You tube. 3.Платформа Google meet
|
1.Мережа Viber 2.You tube. 3.Google 4.Фото-матеріали
|
1.Мережа Viber 2.You tube. 3.Google meet
|
1.Платформа Google meet |
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання для
виконання |
1.Опрацювати переказ. 2.Виконати тести |
1.Вправа 146 2.Вправа 154 |
1Читати і переказувати казку 2Виписати у зошит правила |
1.Читати поему Іван Підкова 2.Написати конспект біографію В.Рутківського, |
1.Читати роман П,ятнадцятилітній капітан 2.Дати характеристику гол.героїв |
|
Індивідуальна методична
робота ( самоосвіта,
участь у вебінарах, проходження курсів тощо) |
Корекція календарно-тематичного планування до умов
дистанційного навчання. |
Пошук та ознайомлення з онлайн-уроками. |
Розробка завдань для дистанційного навчання учнів 5-9
класів. |
Вибір доступної та зручної платформи для використання в
роботі. |
|
|
Проблеми |
Не всі діти можуть працювати дистаційно,деякі не вміють
користуватися електронною поштою і не мають доступ до інтернету. |
|||||
Пропозиції |
|
ЗВІТ
ПРО ВИКОНАНУ РОБОТУ
ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ТА ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПЛАНУ РОБОТИ
НА ПЕРІОД КАРАНТИНУ
З 09.11 ПО 13.11
ВЧИТЕЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ
ІЛІКУЦИ АЛЛИ ВІТАЛІЇВНИ
|
Класи |
|||||
8 |
9 |
8 |
9 |
|
|
|
Предмети ( якщо їх декілька) |
Українська мова
|
Українська мова |
Українська літ-ра |
Українська літ-ра |
|
|
Теми для опрацювання |
1.Прикладка як різновид означення 2.Додаток.Прямі і непрямі додатки 3.Види обставин |
1.Розділові знаки знаки між головними і підрядними
частинами СПР 2.Контрольний переказ |
1.Поема «Давня Казка» 2.Характеристика
образів Поета та Бертольда.
|
1.Іван Котляревський біографія і творчість 2.Поема «Енеїда» |
|
. |
Дистанційні форми
та засоби навчання |
1.Мережа Viber 2.You tube. 3.Google |
1.Мережа
Viber 2.You tube. 3.Google
|
1.Мережа
Viber 2.You tube. 3.Google meet
|
1.Мережа
Viber 2.You tube. 3.Google
|
|
|
Кількість
перевірених робіт |
|
|
|
|
|
|
Завдання для
виконання |
1.Вправа 247 2.Параграф 3,впр 141,144 3.Параграф 4,впр 150,152 |
1.Виконати тести,і синтаксичний розбір речення СПР 2.Опрацювати і написати переказ |
1.Читати поему «Давня казка». 2.Написати конспект
характ.поета і Бертольда |
1.Написати конспект 2.Читати поему «Енеїда» |
|
|
Індивідуальна методична
робота ( самоосвіта,
участь у вебінарах, проходження курсів тощо) |
Корекція календарно-тематичного планування до умов
дистанційного навчання. |
Пошук та ознайомлення з онлайн-уроками. |
Розробка завдань для дистанційного навчання учнів 5-9
класів. |
Вибір доступної та зручної платформи для використання в
роботі. |
|
|
Проблеми |
Не всі діти можуть працювати дистаційно,деякі не вміють
користуватися електронною поштою і не мають доступ до інтернету. |
|||||
Пропозиції |
|
Індивідуальий план роботи
дистанційного навчання під час
карантину
Української мови та літератури
7 клас
09.11.2020-13.11.2020
Індивідуальий план роботи
дистанційного навчання під час
карантину
Української мови та літератури
7 клас
16.11.2020-20.11.2020
|
|
Українська мова |
Українська
Література |
|
Дата 16.11-20.11 |
|
|
Теми |
Відокремлення комами дієприкметникових зворотів.Побудова речень. Активні і пасивні дієприкметники. Написання у дієприкметниках нн у прикметниках дієприкметникового
походження. |
Андрій Чайковський «За сестрою» Образ Павлуся як утілення благородства і лицарства,сміливості. Використання в повісті фольклорних
мотивів, засобів. |
|
|
Дистанційна форма та засоби навчання |
Google Meet |
Google Meet |
|
Завдання для виконання |
Вивчити правила с.105 Виконати Впр.226,227,228 |
Прочитати с.122-137 |
|
Індивідуальний план методичної роботи (самоосвіта,участь у вебінарах) |
Опрацювання матерілу дистанційного навчання |
Опрацювання матерілу дистанційного навчання |
Індивідуальий план роботи
дистанційного навчання під час
карантину Української мови та літератури 7 клас
23.11.2020 - 27.11.2020 |
|
|
Українська мова |
Українська Література |
|
Дата 23.11-27.11 |
|
|
Теми |
Написання не з дієприкметниками Розбір дієприкметника як особливої форми дієслова. Контрольна робота з теми дієприкметник (тестові завдання) |
Письмовий твір на тему «Павлусь – відважний лицар» Позакласне читання В.Малик «Таємний посол» |
|
|
Дистанційна форма та засоби навчання |
Google Meet |
Google Meet |
|
Завдання для виконання |
Вивчити правила с.90-92 Виконати впр.199,202 Виконати тестові завдання с.93-95 |
Написати твір. Прочитати роман. |
|
Індивідуальний план методичної роботи (самоосвіта,участь у вебінарах) |
Опрацювання матерілу дистанційного навчання |
Опрацювання матерілу дистанційного навчання |
Немає коментарів:
Дописати коментар