неділю, 1 квітня 2018 р.

Вітаємо з 1 квітня!


1 квітня - це чудове і дуже позитивне свято, тому що саме в цей день є багато сміху й жартів.Існує багато  прислів'їв та приказок про сміх.

Від великого до смішного — один крок.
Вмій пожартувати, та знай, коли перестати.
Жартуй, глечику, доки не луснув.
Жартуй, та знай міру.

Пропоную вашій увазі декілька смішних віршиків про школу.

ЩОДЕННИК НАПРОКАТ

Мати стеле спать старанно І говорить:
— Синку,
Дай щоденник, я погляну
На твої оцінки.
— Мій щоденник,— син регоче,
В Кості «напрокаті».
Він казав, що дуже хоче
Маму налякати.



ПРОСТА АРИФМЕТИКА
Викликає вчитель Люду.
— Крейду,— каже їй,— бери
Й покажи нам, скільки буде:
Десять поділить на три.—
Розділить дівча не може,
Супить брови і мовчить.
Вчитель каже:
— Так негоже,
Прості дроби треба вчить...
Картоплин візьмім десяток,—
Далі вчитель річ веде,—
Розділім на трьох дівчаток,
То по скільки припаде? —
Люда каже:
— Зайвий клопіт.
І навіщо розділять?
Я зварю їм ту картоплю,
Потовчу, і хай їдять.


ХТО У КОГО СПИСАВ
Учитель, як часто буває,
У класі в суботу
З оцінками учням вертає
Контрольні роботи.
Наблизився вчитель до Вови
І каже:
— В Оксани
У зошиті слово у слово
Читав я те саме.
Доводити щось, я гадаю,
Немає потреби.
Який же я висновок маю
Зробити для себе?
А Вова — змахнув п'ятірнею
І каже хоробро:
— Погодитись слід, що і в неї?
Написано добре.




Немає коментарів:

Дописати коментар