Методичне об’єднання вчителів початкових класів

Науково-методична проблема, над якою працює методичне обєднання:

«Формування позитивної мотивації молодших школярів засобами критичного мислення»

ІІ. Інформація про членів МО

 

№ п/п

П.І.П

учителя




Дата

наро-дження

Назва вузу,

Спеціаль-ність за дипломом

Стаж

роботи

Курси, рік

Атеста-ція,

рік

Категорія,

педаго-гічне звання

1

Балан

Даніела Миколаївна

 

28.03

1982

   ЧНУ

Вчитель

початкових класів

19

2021р.

2023р.

І

2

 

Патраучан

Родіка

Митрофанівна

17.11

1980

   ЧПК

Вчитель

Початкових класів

19

2021р.

2023р.

Спец.

3

Косован

Віолета

Костянтинівна

16.04

1986

НТУ  ХПІ

Вчитель

 

6

2021р.

2024р.

Спец.

4

Попеску Коріна Радувна

08.04

1986

   ЧНУ

Вчитель початкових класів

16

2021р.

2023р.

І

 ІІІ. Теми, над якими працюють учителі

 

№ п/п

П.І.Б

Вчителя

Клас

Проблема

1.

Балан

Даніела

Миколаївна

 

 

 

1

Формування комунікативних умінь та навичок у молодших школярів.

2.

Патраучан

Родіка

Митрофанівна

2

Формування і розвиток навичок читання.

3.

Косован

Віолета

Костянтинівна

3

Розвиток креативного мислення в учнів початкових класів НУШ.

4.

Попеску                                 Коріна                                 Радувна

4

Розвиток логічного мислення на уроках математики



План роботи
методичного об`єднання

вчителів початкових класів

на 2021 – 2022навчальний рік

Завдання методичного об’єднання

вчителів початкових класів

1. Впровадження особистісно-орієнтованого та діяльнісного підходів в організації роботи членів ШМО.

2. Створення умов для успішного впровадження Концепції Нової української школи, Державного стандарту початкової освіти на засадах компетентнісного підходу.

3. Створення гуманного соціокультурного середовища для самовираження, самоактуалізації, самоствердження та самореалізації кожного вчителя, його повноцінного професійного розвитку й особистісного самостановлення.

4. Задоволення особистісних освітніх потреб вчителів.

5. Формування єдиного освітнього-методичного простору для професійного зростання педагогів.

Засідання 1

Тема.  Модернізація початкової освіти – актуальна вимога сьогодення.

Форма проведення. Педагогічне коло

Мета.Вивчити основні нормативні документи, що регламентують функціонування початкової  школи;обговорити  виконання  плану  роботи  методичного  об’єднання  за  2020-2021 н. р.  та   затвердити  план   роботи  на  2021-2022 н.р.;розглянути  методичні  рекомендації  щодо  проведення  першого   уроку;проаналізувати  навчальні  програми, підручники, зошити.

 

з/ п

 

Зміст  роботи

 

Термін

 

Відповідальні

 

1.

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

6.

 

 

7.

 

 

 

8.

 

 

Звіт  про  роботу методичного об’єднання   вчителів   початкових класів за  минулий  навчальний рік та затвердження   плану   роботи  методоб’ єднання  на  2021 – 2022н. р.

 

Обговорення  методичних   рекомендацій «Особливості навчально- виховного процесу у

початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2021 - 2022 н.р.»

 

Розгляд   інструкцій  щодо  ведення

Класного  журналу  в  1- 4 класах   загальноосвітніх   навчальних  закладів

 

Аналіз   навчальних  програм, підручників,зошитів,посібників  для  початкової  школи. Календарне  планування  в  початкових  класах. Методичні   рекомендації   до   проведення  Першого   уроку

 

Завдання  членам  мо.

 

 

Організація самоосвіти вчителів,  затвердження науково-методичних   проблем

 

Огляд новинок педагогічної літератури   та фахових  видань

 

Огляд   класів- кабінетів. Готовність   кабінетів   початкової  ланки  освіти  до  роботи   в   новому   навчальному

році

 

Розроблення памятки «Навчаю дистанційно»

 

 

 

Серпень 2021р.

 

 

Керівник мо

 

 

 

 

 

 

Заступник директора з НВР

 

 

 

 

 

Заступник директора з НВР,

члени мо

 

 

Заступник директора з НВР,

керівник мо

 

 

 

 

 

 

Керівник мо

 

 

Заступник директора з НВР,

керівник мо

 

 

Члени мо

 

 

 

Члени мо

 

 



Завдання  членам   методоб’єднання :

 

-         опрацювати інструктивно-методичні листи, програми, підручники, зошити   та  посібники    для   початкової   школи;

-         проаналізувати  вимоги  Державного  стандарту, завдань  навчальних  програм;

-         дотримуватися методичних   рекомендацій   до   проведення  Першого   уроку;

-         поповнити  свій  робочий  кабінет  новими  наочними  посібниками, дидактичними  іграми,  роздатковим   матеріалом;

-         працювати  над ідеєю: «Кабінет -  творча  лабораторія  вчителя!»;

-         підготуватися до обміну досвідом «НУШ. Перші сходинки разом з учнями 3 класів»;

-         бути готовими взяти участь у майстер-класі «Радо вітаємо на ранковій зустрічі».


Засідання 2

Тема.Освітнє середовище як  чинник  розвитку  особистості учня

 

Форма проведення. Педагогічні гостини

 

Мета.Розширити  знання  педагогів   щодо  запровадження  НУШ(освітнє  середовище, інтегроване  навчання, осередки, LEGO);підвищити  професійну компетентність учителів; сприяти розвитку творчої активності педагогів,

виховувати інтерес  до  самовдосконалення.

 

№ з/п

Зміст  роботи

Термін

Відповідальні

 

1.

 

 

     2.

 

 

    3.

 

4.

 

 

 

    5.

 

 

 

 

    6.

 

 

7.

 

 

 Тренінг: «Нова Українська школа - нові стандарти освіти»

 

Обмін досвідом «НУШ. Перші сходинки разом з учнями 4 класу»

 

Майстер-клас «Ранкові  зустрічі»

 

«Іспит  на  майстерність» (розвязування педагогічних    ситу-ацій)

 

Методичні перегуки:

«Обговорення  матеріалів періодичної преси»

 

 

 

Новини   з  тематики курсів, вебінарів

 

Організація ефективного і безпечного освітнього середовища.

 

Жовтень 2021р.

 

Керівник мо

 

 

Учитель 4 класу

 

 

Учителі 1-4 класів

 

 

керівник мо

 

 

члени   мо

 

 

 

 

Заступник директора з НВР,

керівник мо

 

члени   мо

 

Завдання   членам  методоб’єднання:

-         організувати активну участь молодших школярів у Всеукраїнських конкурсах  «Соняшник», інтернет-олімпіадах «На урок», «Всеосвіта», конкурсі знавців української мови імені Петра Яцика;

 

Засідання 3

Тема. Дистанційне навчання у початковій школі

В умовах промислової революції та швидкості революції інформаційної

 вчителі та освітні заклади є важливими,

оскільки мають підготувати майбутнє покоління до змін.

Форма проведення. Методичні посиденьки

Мета. Вивчати досвід щодо впровадження дистанційного навчання в освітній галузі; сприяти розвитку творчої активності педагогів, підвищувати їх теоретичну, методичну, практичну компетентність; удосконалювати  освітній  процес  у  початковій  школі за допомогою технологій дистанційного навчання;  організувати участь молодших школярів у творчих конкурсах, олімпіадахв онлайн-режимі ; виховувати інтерес  до  самовдосконалення, пізнання  нового.

 

 з/п

 

Зміст  роботи

 

  Термін

 

Відповідальні

    1.

 

 

 

    2

 

  

 

 

   3.

 

 

 

4.

 

  

 

 

5.

Цифровий калейдоскоп «Електронні освітні ресурси для Нової української школи»

 

Методичний лекторій «Форми та методи подання освітнього матеріалу в умовах дистанційного навчання».

 

 

Практичне заняття «Інструменти для зворотнього зв’язку під час дистанційного навчання ».

 

Виступ-доповідь «Домашні завдання та уроки онлайн — нові цифрові інструменти для ефективного управління навчанням»

 

Розроблення буклетів «Дистанційне навчання-виклик століття!»

 

Грудень 2021р.

 

Заступник директора з НВР,

керівник мо

 

 

 

Учителі 1-4 класів

 

 

Члени мо

керівник мо,

 

 

           Члени МО

 

 

 

 

Члени МО

Завдання  членам   методоб’єднання :

- спланувати тематику самоосвіти на 2022 рік;

- підготуватися до виступу на аукціоні методичних ідей«Інтерактивні форми організації навчальної діяльності молодших школярів на уроках української мови».

Засідання 4

Тема. Інноваційні та хмарні технології у освітній діяльності

Форма проведення. Методичний  аукціон

Мета.Обмінятися досвідом роботи з впровадження в освітній  процес інноваційних  форм організації навчальної діяльності молодших школярів на уроках української мови, критичне мислення молодших школярів на уроках української мови. Сприяти розвитку творчої активності педагогів, підвищувати їх теоретичну, методичну, практичну компетентність; удосконалювати  освітній  процес  у  початковій  школі; виховувати інтерес  до  самовдосконалення, пізнання  нового.

 

№ з/п

 

Зміст  роботи

 

Термін

 

Відповідальні

 

1.

 

 

  

2.

 

 

3.

 

 

 

4.

 

 

 

5.

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Панорама роздумів «Інноваційні та хмарні технології: доцільність та практичне застосування у освітній діяльності»

 

 З досвіду роботи «Кейс-технологія в освітньому просторі»

 

Майстер-клас «Простір освітніх лайфхаків: LEGO--TANGRAM в інклюзивному середовищі»

 

Обмін досвідом «Комікс — онлайн-сервіси для створення яскравих історій для будь-якого уроку»

 

Інформаційна трибуна «Воркшоп як інноваційна освітня технологія»

 

 

Методичний ринг  ГПД «Секрети цікавого навчання під час проведення самопідготовки

Березень 2022р.

Керівник мо

 

 

 

 

Члени мо

 

 

Керівник МО

 

           

 

 

Члени МО

 

 

Члени МО

 

 

 

 ГПД

 

                     Завдання   членам  методоб’єднання:

- - взяти до уваги статтю «Чому LEGO у школі - це круто»;

- підготувати звіт «Мої  досягнення та творчі напрацювання»;

- підготувати ідеї до перспективного плану роботи мо на наступний рік.

Засідання 5

Тема.Підсумок роботи методичного обєднання за рік

Форма проведення. Методичний  марафон

Мета.  Підвести підсумки роботи методичного об’єднання вчителі початкових  класів за 2021-2022 навчальний рік, заслухати звіти вчителів про самоосвіту, творчі знахідки, скласти перспективний план роботи м/о на наступний навчальний рік.

№ з/п

Зміст роботи

Термін

 

Відповідальні

1.

Підведення  підсумків роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів за 2021-2022 навчальний рік

Травень 2022р.

Керівник мо

2.

Звіт учителів «Мої досягнення та творчі напрацювання»

Члени мо

3.

Панорама ідей. Складання перспективного плану роботи  методичного об’єднання вчителів початкових класів на 2022-2023 навчальний рік

Члени мо

4.

Про порядок закінчення навчального року.

Заступник директора з НВР

5.

Аналіз результатів контрольних зрізів знань учнів 1-4 класів та ДПА учнів 4-х класів, їх участі у шкільних, Всеукраїнських та  Міжнародних конкурсах і інтернет-олімпіадах.

 

Заступник директора з НВР

 

Завдання   членам  методоб’єднання:

-         систематично працювати над вдосконаленням методичної роботи з питань

підвищення   професійної  майстерності;

-         продумати оформлення освітнього середовища на новий навчальний рік;

-         слідкувати за новинками методичної літератури;

-         займатися самоосвітою.

 


Немає коментарів:

Дописати коментар