неділю, 19 травня 2019 р.

Міжнародний День Вишиванки!

Всесвітній день вишѝванки — міжнародне свято, яке покликане зберегти споконвічні народні традиції створення та носіння етнічного вишитого українського одягу. Дата проведення — щороку в третій четвер травня (будній день). Свято є самобутнім і самодостатнім, не прив'язане до жодного державного чи релігійного. У цей день кожен охочий може долучитись до свята, одягнувши вишиванку на роботу, до університету, школи чи садочка.
В цьому році свято припало на 16 травня. Учні та вчителі нашої школи у цей день були одягнені у сорочках - вишиванках.
Моя сорочка вишиванка (пісня)
Моя вишивана сорочка, неначе долі оберіг
В молитві вишиті рядочки, за щастя всіх моїх доріг
Її носити насолода, і в будень, і в святковий час
Любов до неї то не мода, вона у серці по всяк час
Приспів: 
Моя сорочка вишиванка
Хіба ще є така краса
Моя сорочка вишиванка
В ній дух народу воскреса 
Землі моєї чисту вроду, те увібрало вишиття
У нім легенди мого роду, у нім традицій майбуття
Прості орнаменти барвисті, читаю їх немов книжки
Узорів мова промениста, на всі прийдешнії віки
Приспів: 
Моя сорочка вишиванка
В ній дух народу воскреса...
Моя сорочка вишиванка
В ній дух народу воскреса 









 













Немає коментарів:

Дописати коментар