Методичне об'єднання вчителів художньо - естетичного циклу.

 


Проблема, над якою працює методичне об’єднання:

Створення умов для розвитку творчої особистості, здатної діяти в конкурентних умовах сучасної діяльності і в віртуальному просторі.

Список членів методичного обєднання 

 

п/п

П.І.П. вчителів

Дата народження

Предмет навчання

Категорія

Педстаж

Курси

(коли і номер посвід.)

1

 

Биндюл Мар’яна Миколаївна

16.03.86р.

Образотворче мистецтво

Педагог-організатор

Спеціаліст

 18 років

2021

2

 

Пентела Марічіка Василівна

26.07.91р.

Мистецтво, музичне мистецтво

Румунська мова та літ.

Бібліотекар

Друга

категорія

6 років

2021

3

Косован Віолета Костянтинівна

16.04.1986

Трудове навчання

Спеціаліст

7 років

2021

 

2021-2022 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

 

ЗАСІДАННЯ I

(нормативно-корекційне засідання)   

 Тема: «Пріоритетні завдання методичної роботи на 2020-2021 навчальний рік».

Мета:  провести детальний аналіз роботи вчителів з музичного та образотворчого мистецтва, мистецтва; ознайомитися з основними напрямками  роботи на новий навчальний рік,  надати методичні рекомендації.

Форма проведення: круглий стіл.

1.Аналіз методичної роботи за минулий 2020-2021 навчальний рік та пріоритетні завдання на 2021-2022 н. р. 

2. Затвердження календарних планів та плану роботи методичного об'єднання на 2021-2022 н. р..

3.Опрацювання нормативної бази щодо викладання предметів естетичного циклу.

Методична робота між засіданнями.

1. Консультації (з 02.09.21 по 11.09.21 – консультації стосовно складання календарних планів; консультації стосовно конспектів відкритих уроків та виховних заходів )

2. Вивчення нормативних документів МОУН щодо викладання предметів художньо-естетичного циклу у 2021-2022 н. р.

3. Опрацювання методичних матеріалів з питань роботи вчителів естетичного циклу.

 

ЗАСІДАННЯ IІ

Учитель - творець гармонійно поєднує ремесло і творчість:

нестандартність роботи, артистизм,

поетичність мови, талант у спілкуванні з дітьми.

Тема: «Формування творчої особистості в умовах сучасної освіти».

Меташляхом дослідження інтелектуальних та творчих особистісних якостей  школярів домогтися диференціації, впливу на розвиток кожної дитини з урахуванням її інтересів, мотивів, системи цінностей; стимулювати  розвиток  здібностей  кожної особистості.

Форма проведення: педагогічний аукціон 

1. Доповідь на тему: «Формування творчої особистості в умовах сучасної освіти».

2. Робота з обдарованими дітьми. Підготовка та проведення конкурсів.

3. Впровадження інтерактивних форм і прийомів в організацію навчання учнів.

4. Огляд методичної літератури.

Методична робота між засіданнями.

1. Опрацювання методичної і фахової літератури, навчального матеріалу.

2.Опрацювання теоретичних питань з проблеми, над якою працює вчитель.

3. Методичні розробки уроків.

4. Взаємовідвідування відкритих уроків.

 

ЗАСІДАННЯ IІІ

Щоб виховати людину думаючим і відчуваючим, його слід, перш за все виховати естетично.

Ф. Шиллер

Тема:      Нестандартні уроки як форма розвтку креативності учнів.

Метастворення ситуації успіху, сприятливих умов для повноцінної діяльності, розвитку й самореалізації кожної особистості. Намагаючись зберегти духовні цінності дитини, спираючись на унікальність і неповторність кожного учня, завжди допомагати й підтримувати у творчості.

Форма проведення: методичний фестиваль 

1. Нестандарні уроки як форма розвитку креативності учнів.

2.  Результати шкільних та позашкільних конкурсів.

3. Огляд методичної літератури.

4. Затвердження календарних планів на ІІ семестр 2021-2022 н. р.

Методична робота між засіданнями.

1.   Робота з обдарованими дітьми та підготовка їх до участі в міських та шкільних  конкурсах.  

2. Проведення шкільних конкурсів, виставок та концертів.    

    

ЗАСІДАННЯ IV

 Якщо ви володієте знанням, дайте іншим запалити від нього свої світильники.

Т. Фулпер

Тема:        « Метод проектів і позитивне ставлення школярів до навчання»

Мета:використання проектів   на уроках естетичного циклу сьогодні необхідність, що дозволяє реалізувати основні завдання навчальної програми та виховати творчу, естетично розвинену особистість школяра, створення нових форм і методів навчання. 

Форма проведення: проблемний стіл 

 

1. Метод проектів  на уроках музики, образотворчого мистецтва, мистецтва.

2. « Я роблю так ». Обмін досвідом .

3. Круглий стіл: «Співпраця учителя і учня на уроках та в позакласній роботі».

4. Інтернет і сучасний урок.

Методична робота між засіданнями.

1.  Підготовка проведення Тижня художньо-естетичного циклу.

2.   Робота консультаційних пунктів.

 

ЗАСІДАННЯ V

(підсумкове)

Тема:        «Рекомендації і пропозиції щодо планування роботи МО на новий навчальний рік.».

Мета: систематизувати та відібрати найоптимальніші новітні технології навчально – виховного процесу.

 

Форма проведення: педагогічний аукціон 

1. Підведення підсумків роботи. Творчий звіт учителів художньо-естетичного циклу.

2.  Рекомендації і пропозиції щодо планування роботи МО на новий навчальний рік.

3. Складання перспективного плану роботи шкільного методоб’єднання на 2022-2023 н. р.

Методична робота між засіданнями.  

Проведення моніторингових досліджень рівня навченості учнів з предметів естетичних наук.

 


Немає коментарів:

Дописати коментар