Проблема, над якою працює
методичне об’єднання:
Створення умов для розвитку творчої особистості, здатної діяти в конкурентних умовах сучасної діяльності і в віртуальному просторі.
Список членів методичного об’єднання
№ п/п |
П.І.П. вчителів |
Дата народження |
Предмет навчання |
Категорія |
Педстаж |
Курси (коли і номер посвід.) |
1 |
Биндюл Мар’яна Миколаївна |
16.03.86р. |
Образотворче мистецтво Педагог-організатор |
Спеціаліст |
18 років |
2021 |
2 |
Пентела
Марічіка Василівна |
26.07.91р. |
Мистецтво,
музичне мистецтво Румунська мова та літ. Бібліотекар |
Друга категорія |
6
років |
2021 |
3 |
Косован
Віолета Костянтинівна |
16.04.1986 |
Трудове
навчання |
Спеціаліст |
7
років |
2021 |
2021-2022 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
ЗАСІДАННЯ I
(нормативно-корекційне
засідання)
Тема: «Пріоритетні завдання методичної роботи на 2020-2021 навчальний рік».
Мета: провести
детальний аналіз роботи вчителів з музичного та образотворчого мистецтва,
мистецтва; ознайомитися
з основними напрямками роботи на новий навчальний рік, надати
методичні рекомендації.
Форма проведення: круглий стіл.
1.Аналіз методичної
роботи за минулий 2020-2021 навчальний рік та пріоритетні завдання на 2021-2022
н. р.
2. Затвердження
календарних планів та плану роботи методичного об'єднання на 2021-2022 н. р..
3.Опрацювання нормативної
бази щодо викладання предметів естетичного циклу.
Методична робота між
засіданнями.
1. Консультації (з 02.09.21 по 11.09.21 – консультації
стосовно складання календарних планів; консультації стосовно конспектів
відкритих уроків та виховних заходів )
2. Вивчення нормативних
документів МОУН щодо викладання предметів художньо-естетичного циклу у
2021-2022 н. р.
3. Опрацювання методичних
матеріалів з питань роботи вчителів естетичного циклу.
ЗАСІДАННЯ IІ
Учитель - творець
гармонійно поєднує ремесло і творчість:
нестандартність роботи,
артистизм,
поетичність мови, талант
у спілкуванні з дітьми.
Тема: «Формування творчої особистості в умовах сучасної
освіти».
Мета: шляхом
дослідження інтелектуальних та творчих особистісних якостей школярів
домогтися диференціації, впливу на розвиток кожної дитини з урахуванням її
інтересів, мотивів, системи цінностей; стимулювати розвиток
здібностей кожної особистості.
Форма проведення: педагогічний аукціон
1. Доповідь на тему:
«Формування творчої особистості в умовах сучасної освіти».
2. Робота з обдарованими
дітьми. Підготовка та проведення конкурсів.
3. Впровадження
інтерактивних форм і прийомів в організацію навчання учнів.
4. Огляд методичної
літератури.
Методична робота між
засіданнями.
1. Опрацювання методичної
і фахової літератури, навчального матеріалу.
2.Опрацювання теоретичних
питань з проблеми, над якою працює вчитель.
3. Методичні розробки
уроків.
4. Взаємовідвідування
відкритих уроків.
ЗАСІДАННЯ IІІ
Щоб виховати людину
думаючим і відчуваючим, його слід, перш за все
виховати естетично.
Ф. Шиллер
Тема: Нестандартні уроки як форма розвтку креативності
учнів.
Мета: створення
ситуації успіху, сприятливих умов для повноцінної діяльності, розвитку й
самореалізації кожної особистості. Намагаючись зберегти духовні цінності
дитини, спираючись на унікальність і неповторність кожного учня, завжди
допомагати й підтримувати у творчості.
Форма проведення: методичний фестиваль
1. Нестандарні уроки як
форма розвитку креативності учнів.
2. Результати
шкільних та позашкільних конкурсів.
3. Огляд методичної
літератури.
4. Затвердження календарних
планів на ІІ семестр 2021-2022 н. р.
Методична робота між
засіданнями.
1. Робота з
обдарованими дітьми та підготовка їх до участі в міських та шкільних конкурсах.
2. Проведення шкільних
конкурсів, виставок та концертів.
ЗАСІДАННЯ IV
Якщо ви
володієте знанням, дайте іншим запалити від нього
свої світильники.
Т. Фулпер
Тема: « Метод проектів і позитивне ставлення школярів до
навчання»
Мета:використання
проектів на уроках естетичного циклу сьогодні необхідність, що
дозволяє реалізувати основні завдання навчальної програми та виховати творчу,
естетично розвинену особистість школяра, створення нових форм і методів
навчання.
Форма проведення: проблемний стіл
1. Метод проектів
на уроках музики, образотворчого мистецтва, мистецтва.
2. « Я роблю так ». Обмін
досвідом .
3. Круглий стіл:
«Співпраця учителя і учня на уроках та в позакласній роботі».
4. Інтернет
і сучасний урок.
Методична робота між
засіданнями.
1. Підготовка
проведення Тижня художньо-естетичного циклу.
2. Робота
консультаційних пунктів.
ЗАСІДАННЯ V
(підсумкове)
Тема: «Рекомендації і пропозиції щодо планування роботи МО
на новий навчальний рік.».
Мета: систематизувати та
відібрати найоптимальніші новітні технології навчально – виховного процесу.
Форма проведення: педагогічний аукціон
1. Підведення підсумків
роботи. Творчий звіт учителів художньо-естетичного циклу.
2. Рекомендації і
пропозиції щодо планування роботи МО на новий навчальний рік.
3. Складання
перспективного плану роботи шкільного методоб’єднання на 2022-2023 н. р.
Методична робота між
засіданнями.
Проведення моніторингових
досліджень рівня навченості учнів з предметів естетичних наук.
Немає коментарів:
Дописати коментар