ЗВІТ
ПРО ВИКОНАНУ РОБОТУ
ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ТА ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПЛАНУ РОБОТИ
НА ПЕРІОД
КАРАНТИНУ
З 09.11.2020 ПО 20.11.2020
ВЧИТЕЛЯ Биндюл Марʼяни Миколаївни
|
Класи |
||
5 кл. |
6-Ата 6-Б кл. |
7 к.л |
|
Предмет ( якщо їх декілька) |
Образотворче мистецтво |
Образотворче мистецтво |
Образотворче мистецтво |
Теми для орацювання |
1.Засоби виразності живопису: Колір, колірні
сполучення, Насиченість, світлота, відтінок. 2. Засоби виразності живопису(продовження). Емоційна
виразність кольору, контраст і нюанс. |
1. Портрет у
профіль. 2.Подвійний
портрет. |
1.Лінійна побудова
будинку з використанням 2 точок сходу. 2.Графічна
композиція «Вулиця рідного міста» |
Дистанційні форми
та засоби навчання |
Електронна скринька
Gmail, додатки Viber, WhatsApp, YouTube, Google, Facebook,
Instagram. |
Електронна скринька
Gmail, додатки Viber, WhatsApp, YouTube, Google, Facebook, Instagram. |
Електронна скринька
Gmail, додатки Viber, WhatsApp, YouTube, Google, Facebook, Instagram. |
Кількість
перевірених робіт (письмових, презентацій тощо) |
Два малюнка. |
Одна скульптура з пластиліну
та один малюнок |
Два малюнка. |
Завдання для
виконання |
1.Виконання вправ на отримання колірних сполучень. 2. Зображення мушлів або метеликів на контрастному та
нюансному тлі (гуаш, акварель) |
1.Рельєф «Камея»
(пластилін) 2.Композиція « Друзі»
(гуаш) |
1.Малюнок «Будинок» 2. Малюнок «Вулиця
рідного міста» |
Індивідуальна методична
робота ( самоосвіта,
участь у вебінарах, проходження курсів тощо) |
Методична студія з
виховної роботи в онлайн-режимі на тему: "Створення безпечного освітнього середовища. Роль
класного керівника як медіатора в освітньому закладі." (методист ІППОЧО
з виховної роботи Старовойт П.С.). |
|
|
Проблеми |
Відсутність у деяких учнів мережі інтернет, гаджетів,
мобільних додатків. |
||
Пропозиції |
Підтримувати мобільний зв'язок із батьками, по
можливості і з учнями. |
Немає коментарів:
Дописати коментар